Ett sjunde insegel "en aire libre"

Tänka sig att vi skulle behöva åka till Valencia för att se något av Ingmar Bergman. Och att det sen skedde i fria luften var en stor bonus.

Varje augusti anordnas det en filmfestival här i floden som är en park. Tillsammans med några svenskor från skolan gick vi förra måndagen för att se Bergmans insegel. Och det var kul. Speciellt som det var originalspråk och som svensk kan man ju lite lättare förstå de roligheter som det bjuds på. Filmen var helt ok, men den fick mig att tänka på en film jag gjorde med två klasskamrater när jag gick i åttan... Inte bara på idrottsarenorna springs det snabbare och hoppas högre...



Döden - "jag är inte något"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0